I 2012 skrev jeg e-boken “Hvordan lykkes med content marketing“. Siden har den blitt lastet ned et firesifret antall ganger. Vil du lese deg kjapt opp på hva innholdsmarkedsføring er og få en oppskrift på hvordan du lager en strategi, er denne e-boken for deg.
Snarvei: Last ned e-boken gratis her »
Selv om content marketing (norsk: innholdsmarkedsføring) på mange måter har blitt mainstream nå, er det fremdeles mange virksomheter som gjør det helt feil og ikke klarer å hente ut det enorme potensialet. Enten mangler de en strategi, har urealistiske tidshorisonter eller klarer ikke å levere innhold som gir verdi for mottaker.
Målet mitt med denne e-boken, som er på 35 sider og har mye kjøtt på beinet, er å hjelpe deg med å stille inn siktet ditt, slik at du lykkes. Strategisk innholdsmarkedsføring, utført med godt håndverk og beste praksis, vil blant annet:
- bygge kjennskap i markedet rundt din merkevare (brand awareness)
- skape preferanse blant målgruppen (brand preference)
- generere leads, kundehenvendelser og mer salg
- styrke kundetilfredshet og kundelojalitet
Leave a Reply